از گذشته تا کنون شلوارهمیشه جزوتغییر پذیرترین آیتم های یک استایل بوده که تغییرات زیادی در آن ایجاد شده، همینطور که میدونید مد همیشه ثابت نبوده، در سال 1403 هم طراحان لباس توجه زیادی به تغییرات جزئی و کلی در انواع شلوارهای جین و پارچه ای داشته اند که بعضی از این شلوارها بخاطر خصوصیات دوخت و اکسسوریشون بسیار متفاوت تر از قبل هستن.برای دیدن متفاوت ترین شلوار های 1403 در دنیای شلوار زنانه تا آخر این مقاله همراه رخت باشید.

علت اصلی خاص بودن و تفاوت این شلوارها

-استفاده طراح لباس از اکسسوری هایی مانند مروارید، نگین و حتی پارچه با رنگ و بافت متفاوت.

-تغییرات اساسی در الگو و ایجاد برش های متفاوت و الهام گرفتن از طبیعت در طرح شلوار

-زیاده روی در ایجاد تغییرات برای چشم نواز تر شدن و مجلسی شدن شلوار

اینجا براتون چند نمونه از پرطرفدارترینهای این شلوار هارو به همراه عکس و استایل به نمایش میزاریم.

 

شلوار بگ مرواریدی

شلوار بگ یکی از راحت ترین شلوار های بیرونی بوده که تقریبا تو همه نوع استایلی قابل استفادست به جز تو استایل های رسمی و مجلسی که به علت کژوال بودنش خیلی قابل ست کردن نیست، اما شلوار بگ مرواریدی که تو تصویر بالا مشاهده میکنید بخاطر استفاده از اکسسوری مروارید و ریسه نگینی بسیار مجلسی تر از بگ ساده است. زیر این مروارید و نگین زاپ طراحی شده که به فشن تر شدن شلوار بگ کمک میکنه، درنتیجه این مدل شلوار برای استفاده در دورهمی ها، قرار های دوستانه گزینه مناسبی است.

نحوه استایل کردن شلوار بگ مرواریدی:

بگ مرواریدی+ شومیز ساتن سفید+ کفش پاشنه بلند سفید یا نقره ای

بگ مرواریدی +کراپ تاپ آبی+ کمربند سفید +صندل سفید+ شومیز دبل فیس سفید

 

شلوار مام مرواریدی

همانطور که در تصویر میبینید طراح در این شلواردر قسمت بالای  شلوار از زاپ ومروارید استفاده کرده، در قسمت پایین شلوار هم از ساسون استفاده شده که این برش به غیر رسمی تر شدن این شلوار کمک میکنه.

مام مرواریدی به نسبت بگ مرواریدی کژوال تر و روزمره تر است.

چند استایل زیبا با مام مرواریدی:

مام مرواریدی+ شومیز سفید ساده+ کت جین(ترجیحا همرنگ شلوار)+ کفش کالج سفید

مام مرواریدی+ تیشرت کراپ سفید+ کتونی ایرفورس سفید+ شومیز کرم+ شال  کرم

 

شلوار بگ ستاره ای

این شلوار خاص فقط با استفاده از تکه های پارچه متفاوت و نوار های سفید رنگ طراحی شده.

طراح خلاق این شلوار با استفاده از برش های ستاره ای و ایجاد تضاد رنگی در قسمت ستاره ها و نوار های کناری شلوار باعث تحولی چشم گیر در زیبایی این شلوار بگ شده. داشتن برش های متعدد و استفاده از نوارهای سه خط سفید که از شلوار های ورزشی آدیداس الهام گرفته شده باعث گرانچ شدن استایل این شلوار شده، پس در نتیجه برای استفاده در استایل های رسمی کاملا نامناسب هست.

استایل با بگ ستاره ای:

بگ ستاره ای+کتونی +کراپ کت جین+ کراپ تاپ همرنگ کتونی

بگ ستاره ای+ کتونی +تیشرت لانگ  

شلوار بگ ترکیبی

در تصویر بالا یک ترکیب فوق العاده از دورنگ پارچه جین و برش های اریب و قرینه می بینید که طراح با الهام از آثار معماری طراحی کرده که به شما استایلی گرانچ و یا حتی روزمره میدهد، البته که این یک استایل روزمره عادی نیست و کاملا شیک وخاص است.

شلوارهای بگ برای استایل های تابستانه بسیار مناسب هستند حال اگر خاص باشد که بسیار استایلمتفاوت تری به شما میدهد.

استایل تابستانه با شلوار بگ ترکیبی:

شلوار بگ ترکیبی+تیشرت لانگ+کراپ کت+کلاه باکت

استایل پاییزه با شلوار بگ ترکیبی:

شلوار بگ ترکیبی+ هودی + کتونی

 

شلوار استریت نگین دار

این شلوار قطعا مناسب ترین آیتم ها برای استفاده در مهمانی های دوستانه شماست. نگین های کار شده روی این شلوار با طرح لویی ویتون، ظاهری شیک و لوکس به این شلوار میده.

استایل مناسب شلوار استریت:

استریت نگین دار+کراپ تاپ سفید+ پاشنه بلند نگین دار

استریت نگین دار+بلیزر کوتاه+ پاشنه بلند نگین دار

 

شلوار دمپا لاله

برای داشتن یک استایل متفاوت لازم نیست حتما شلوار جین خاص به تن داشته باشید، شلوار پارچه ای هم میتونه انتخاب خیلی خوبی باشه. شلوار کریشه دمپا لاله، شلوار پیشنهادی ما برای تابستان1403 که یک استایل ترندی و راحت به شما میده.

دمپای این شلوار همانطور که از نامش پیداست از گل لاله الهام گرفته شده ، انتخاب صحیح پارچه که باعث بیشتر به چشم اومدن دمپای شلوار خلاقیت طراح را به خوبی نشان میدهد.

این شوار کاملا مناسب تابستان است و برای استایل زدن با این شلوار دست شما کاملا باز است و به راحتی با هر شومیز کوتاهی ست میشود.

 

بگ کنفی لینن پایین ریش

خنک و در عین حال شیک بودن این شلوار توجه هر مخاطبی به خودش جلب میکنه، استفاده از اکسسوری ریسه ای در پایین شلوار باعث رسمی تر شدن این شلوار شده. جنس پشت شلوار لینن و جلوی شلوار کنفی می باشد، یک طراحی جسورانه از ترکیب دونوع پارچه و اکسسوری که مناسب افراد خاص پسند می باشد.

استایل پیشنهادی با شلوار کنفی لینن پایین ریش:

شلوار کنفی لینن پایین ریش+ بادی کرم+ کراپ کت کوتاه کنفی+ صندل کنفی

اگر شما شلوار جینی دارید که قصد دورانداختنشو دارید با مقاله: یک ترفند عالی برای سنگشور شلوار قدیمی به یک شلوار خاص تبدیلش کنید.